Jumaat, 13 September 2013

MEMANCING

Teks : AZLIZULAZIZ


Memancing bukan salah satu daripada hobi aku, hanya suka-suka mengisi masa lapang  yang ada dan kebetulan rakan aku mengajak aku untuk turut serta aktiviti memancing seronok juga memancing ini sebab utama ia mengajar kita erti kesabaran.

 Kelong Acheh Endau, Johor destinasi pilihan kami, aku bertolak dari ulu tiram masa tu jam 8.30mlm, bayangkan dengan memandu kancil bapa aku meredah keheningan malam yang sunyi sepi keseorangan menuju ke Endau menyusuri hutan belantara. Perasaan bercampur baur mengharapkan tidak berlaku apa-apa musibah. Alhamdulillah aku sampai di Endau jam 11.30mlm, dan menunggu rakan aku dari Pekan pulak. malam itu kami bermalam Endau Beach Resort.

 Pagi itu selepas bersarapan kami menaiki tongkang menuju ke Kelong Acheh...hehehe
Perjalanan pergi ke Kelong

Di atas Kelong

Permandangan sekitar Kelong

Rehat sebentar baru sampai

Tempat kami berteduh di Kelong Acheh




nak balik sudah byeeeee
























































































HM



















Tiada ulasan:

Catat Ulasan